середу, 18 травня 2022 р.

Завдання для групи М-19 на 19.05.2022. Основи підприємництва і управлінської діяльності.

Заняття № 9. Основи підприємництва і управлінської діяльності.

Вид заняття - лекція. Кількість годин - 2 години.

Тема: Суть, методи та цілі маркетингу

Мета: виконати конспект у зошит. Відповісти на запитання до теми. СФОТОГРАФУВАТИ та вислати на перевірку (робота оцінюється і виставляється бал в журнал). Переслати у Viber.

Посилання на тему: "Функції, принципи і концепції маркетингу" сторінка 195-204.

Запитання до теми: 

1. Основні складові (функції) маркетингової діяльності (описати всі 6 скорочено).

2. Описати концепції:

- Виробнича;

- товарна;

- збутова;

- традиційна;

- соціально-етична.

Домашнє завдання: "Маркетинговий стиль управління" ст. 199 посібника.