Заняття № 9. Основи підприємництва і управлінської діяльності.
Вид заняття - лекція. Кількість годин - 2 години.
Тема: Суть, методи та цілі маркетингу
Мета: виконати конспект у зошит. Відповісти на запитання до теми. СФОТОГРАФУВАТИ та вислати на перевірку (робота оцінюється і виставляється бал в журнал). Переслати у Viber.
Посилання на тему: "Функції, принципи і концепції маркетингу" сторінка 195-204.
Запитання до теми:
1. Основні складові (функції) маркетингової діяльності (описати всі 6 скорочено).
2. Описати концепції:
- Виробнича;
- товарна;
- збутова;
- традиційна;
- соціально-етична.
Домашнє завдання: "Маркетинговий стиль управління" ст. 199 посібника.